sobota, 8 sierpnia 2015

Wystawa Marilyn Monroe we Wrocławiu

Czas wakacji jest dość intentywny. Nie tylko pod względem pracy, ale także pod względem wyjazdów i korzystania z letnich uroków.

Tym razem chciałabym Wam pokazać zdjęcia wystawy, zakupionej przez Halę Stulecia we Wrocławiu, Marylin Monroe. Jeżeli jesteście gdzieś w pobliżu Wrocławia lub macie w planach się do niego wybrać to koniecznie musicie zobaczyć zdjęcia z jej udziałem... Na mnie zrobiły ogromne wrażenie. Tak więc zapraszam do krótkiego przeglądu zdjęć przedstawionych okiem Doroty Sławińskiej :)





 
 
 
 
I jeszcze kilka migawek z naszej ostatniej wyprawy do Lublina, gdzie miałyśmy okazję współorganizować Carnaval Sztuk-Mistrzów. Największą uliczną imprezę miejską z udziałem artystów z całego świata.
 
 


 











A Wam jak mijają wakacje?

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzieło mojej zdolnej Dorotki i w jej imieniu Ci dziękuję :)

      Usuń
  2. Marilyn jak Marilyn- mnie nie przyciąga, ale festiwalu w Lublinie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carnaval w Lublinie był genialny. Świetna atmosfera, otwarci i ciekawi ludzie, cudowne przeżycia...

      Usuń
  3. Zazdroszczę zobaczenia tej wystawy - ja niestety spóźniłam się na nią...
    Ale co tam Marilyn,świetne są zdjęcia z tego postu! :)

    OdpowiedzUsuń