czwartek, 15 października 2015

Jesienne modowe inspiracje

Nadeszła jesień i moja ulubiona pora roku, a z nią modowe wyzwania. Nie wiem dlaczego, ale to jest też moja ulubiona pora roku jeżeli chodzi o ubieranie się i wymyślanie nowych koncepcji strojów. Grube swetry i zwiewne sukienki, szarości i czernie, które bardzo lubię, duże wełniane szale, kozaki w różnej postaci. Trudno nie lubić za to tej pory roku.
 
Ostatnio przeglądałam kilka stron w poszukiwaniu inspiracji na jesień i natknęłam się na kilka ciekawych pomysłów, którymi chciałam się z Wami podzielić. Niektóre są bardziej letnie, ale dobierając do nich odpowiednie rajstopy można stworzyć z tej koncepcji strój na chłodniejsze już dni.
 
Mi najbardziej przypadło do gustu połączenie zielonej spódnicy z czerwonymi szpilkami. Podobną spódnicę możecie zakupić w obecnej kolekcji z Zarze, jeżeli podoba Wam się to zestawienie kolorystyczne.
 






 



 
 

 

2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje ;) Wpadła mi w oko ta czarna sukienka z pierwszego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jesień to idealny czas na spódnice i sukienki :3 Tylko nie na taką pluchę jak teraz jest :/ Bardziej na tak zwane "indian summer", albo bardziej rodzimie: złotą polską jesień.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń