piątek, 20 lutego 2015

Wiosenne przygotowania czas rozpocząć

Nie wiem jak Wy, ale ja już powoli czuję wiosnę i nie mogę się jej doczekać.

Wybrałam się dziś do Galerii Mokotów, aby zareklamować buty z zeszłego roku, a wyszłam z kilkoma przydatnymi rzeczami, które przydadzą się wiosną, a także podczas moich wakacji, które już coraz bliżej. Tak więc dzisiejszy wieczór uważam za udany :)

Sukienka - Michael Kors
Buty - Michael Kors
Perfum - Narciso
Lakier do paznokci - Mac
Chusta - Bunny The Star

Chustę zakupiłam w grudniu, jako prezent świąteczny od mojej rodzinki i już nie mogę się doczekać, aż spakuję ją do walizki. Ale najważniejszy zakup tego roku to bilety do Australii i na ten wyjazd cieszę się najbardziej w najbliższej perspektywie czasowej. Okazało się, że cały marzec będę w podróżach, więc zapowiada się cudowne rozpoczęcie wiosny. Na początku marca czeka mnie podróż do Holandii, dwa dni po powrocie wyczekiwane wakacje w Australii, a moje wyjazdy tymczasowo zakończę długim weekendem na Święta Wielkanocne na Mazurach... Tak więc okres podróży czas rozpocząć, a oznacza to, że zbiorę ciekawy materiał na dalsze posty.

Zanim jednak pokażę Wam moje dzisiejsze zakupy, to najpierw zapoznam Was z pracami mojej ulubionej graficzki - Garance Dore. 





Źródło: TUTAJ










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz