czwartek, 27 września 2012

W odwiedzinach na Mokotowie cz. I - Vzoor

Jak każda kobieta często przemierzam ulice miast w poszukiwaniu nowych inspiracji. Tym razem odkryłam miejsce polecone przez przyjaciółkę. Jest to pracownia prowadzone przez dwie młode, ale bardzo zdolne projektantki. Ich pracownia mieści się na Mokotowie w małej uroczej kamienicy.
To co mnie urzekło w ich projektach to fakt, że doskonale maskują niedoskonałości, które większość z nas ma albo bardziej wydaje nam się, że je mamy więc pieczołowicie staramy się je ukryć. Projektantki szyją głównie sukienki z materiałów, które same wybierają i zamawiają dbając o ich wyjątkową kolorystykę i jakość.
To co mnie przekonało, by tam regularnie bywać to to, że mogłam ją w niedługim czasie po zakupie oddać. Czasami po powrocie do domu i przymierzeniu sukienki do kilku innych rzeczy okazywało się, że niekoniecznie jest to trafiony zakup. Dla mnie to bardzo ważne, bo moją słabością są zakupy poczynione pod wpływem chwili.
Jednak nie tylko sukienki można tam znaleźć, ale również bluzy, bluzki, materiałowe luźne spodnie, a nawet skórzane torebki. Dodatkowo można złożyć zamówienie zgodnie ze swoim projektem, ale z zachowaniem stylistyki projektantek, a także samemu dobrać kolor i metariał, z którego wybrana przez nas rzecz ma zostać uszyta.
Warto śledzić ich profil na Facebooku, ponieważ można tam znaleźć sporo informacji o planowanych rabatach, organizowanych kursach krawieckich, a także aktualnych promocjach i nowościach.
Teraz najważniejszy aspekt - cena. Jeżeli chodzi o sukienki to jeszcze jestem w stanie przymknąć oko na cenę - ok. 250 PLN. Jednak jak na bluzkę 250 PLN to ciut dla mnie za dużo.
Z pewnością warto odwiedzić pracownię Vzoor, Może znajdziecie tam coś dla siebie, a na pewno dowiecie się tam sporo o materiałach, ich impregnacji, projektowaniu ubrań.







Zdjęcia: Vzoor
Adres strony internetowej znajdziecie TUTAJ
Adres pracowni: ul. Naruszewicza 6/1a; 02-627 Warszawa
Godziny otwarcia: zwykle 9:00-16:00. Można jednak zadzwonić i umówić się poza godzinami podanymi na stronie. Dane kontaktowe do projektantek znajdziecie na ich stronie.


2 komentarze:

  1. też kupuję pod wpływem chwili, jak mnie coś zachwyci to jak rażenie piorunem ;)jednak zazwyczaj w niższej kategorii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda! Jak coś zachwyci to żadna siła nie powstrzyma przed zakupem ;) W moim przypadku jednak zakupy pod wpływem chwili okazują się niezbyt trafione, dlatego możliwość zwrotu w ciągu kilku dni od zakupu jest cudownym rozwiązaniem dla mnie ;)

      Usuń