wtorek, 29 kwietnia 2014

Central Park Warsaw służbowo

W miniony piątek miałyśmy z Dorotką spotkanie służbową z bardzo fajną organizacją pozarządową, której celem jest efektywne zarządzanie zasobami środowiska naturalnego. Od razu zapisałyśmy się do kilku inicjatyw, bo organizacja ta ma sporo fajnych pomysłów na szerzenie swoich idei oraz na edukację społeczeństwa w zakresie ochrony środowiska oraz bycia świadomym konsumentem.
 
Spotkanie odbyłyśmy w ostatnio odkrytej przeze mnie knajpce Central Park Warsaw. Nie ma tam dużo miejsca w środku, ale widziałam, że uruchamiają niemały ogródek na zewnątrz więc na pewno wielu z Was znajdzie tam miejsce na małe pyszne co nie co.
 
Dlaczego piszę o tym miejscu? Na pewno możecie tam pysznie zjeść. Wszystko jest tam świeże i robione na miejscu. Miejsce ma tam ciekawy klimat i bardzo miłą atmosferę. A do wyposażenia wnętrz użyli żywej czerwonej cegły, drewnianych stołów i moje ulubione krzesła, które w Indiach leżą bezpańsko na ulicy a w Polsce są obecnie hitem i kosztują 250 zł. za sztukę. Sama posiadam takie i uległam obecnym trendom.
 
Tak więc, jak macie czas lub szukacie nieformalnego miejsca na spotkanie służbowe, śniadanie czy lunch to gorąco Wam polecam to miejsce. Na pewno spotka Was tutaj przemiła obsługa :)
 
A poniżej krótka fotorelacja z naszego spotkania służbowego zrobiona przez utalentowaną fotograficznie Dorotę Sławińską.
 











Adres:

Ul. Belwederska 13, Warszawa
Godziny otwarcia: Pon – Pt: 8:00 – 22:00, Sob – Niedz: 9:00 – 22:00
Strona internetowa: www.centralparkwarsaw.pl
Rodzaj kuchni: międzynarodowa
Średnie ceny: danie główne 34-89zł

Jeżeli zostajecie w Warszawie na długi weekend majowy to zapraszam do odwiedzenia Central Park Warsaw. Przy innych okazjach również zachęcam Was do odwiedzin.

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda i blisko mojego miejsca zamieszkania :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Może uda nam się tam nawet kiedyś spotkać :)

      Usuń
  3. wygląda na miłe i przytulne miejsce a jeżeli jeszcze można tam dobrze zjeść - pełnia szczęścia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To prawda. Taki zestaw to istna pełnia szczęścia :)

      Usuń
  4. Bardzo ladnie urzadzone wnetrza i swietnie wygladajace potrawy, marzenir :*
    Niestety ja mieszkam na drugim.koncu Polski, ale Tobie zazdroszcze mozliwosci zjedzenia w takim magicznym miejscu ;)

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz w Wawie to koniecznie zajdź tu na małe co nie co :)

      Na pewno zajrzę na Twój blog.

      Usuń
  5. To też blisko ode mnie :-). W ten weekend na pewno zajrzę, bo planuję to już od kilku dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz tam zajrzeć. Jestem ciekawa Twojej opinii.

      Usuń
  6. Dorota robi ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko wycinek jej zdolności. Mam nadzieję, że zdjęcia Dorotki będą się tutaj pojawiały częściej :)

      Usuń
    2. To ja czekam.
      Dzięki za komentarz!

      Usuń
  7. Gdybym mieszkała w Warszawie chętnie bym tam zaglądała. Świetne wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, że nie mieszkasz w Wawie, ale w Łodzi znajdziesz na pewno wiele podobnych :)

      Usuń
  8. fajne miejsce!
    bardzo podoba mi się wnętrze!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczne wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A jaka miła atmosfera do tego tam panuje :)

      Usuń
  10. Wyglada na bardzo klimatyczna knajpke ;) szkoda ze mi Waraszwa nie po drodze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak Tylko odwiedzisz Wawe to zapraszam na kawę w miłym i przyjemnych miejscu otoczone parkiem :)

      Usuń
  11. dziekuje za kliki kochana ;*

    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to smakowicie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To koniecznie zajrzyj tutaj w wolnej chwili :)

      Usuń